Adaptación por el Colectivo Crisol: Mª
Carmen Aguin, Tina Parada, Elvira García, Carlos Alfonso y Remedios Padín; O ourizo e a lebre, Vigo: A NOSA TERRA Promocións Culturais
Galegas S.A., 1999, [20 pp.] (ISBN: 978-84-89976-92-4).
Breve descripción do formato e contenido. O ourizo e a lebre é un álbum
ilustrado de tamaño medio/pequeno e con tapas duras. Na cuberta pódese ver aos
dous protagonistas: a lebre exhausta e o ourizo tumbado e descansado; na
contracuberta, o resto da ilustración que completan a principal: herba, peces,
ceo, etc. A portada é dun cor liso no que destaca o título da obra e un círculo
cos seus protagonistas no nterior. Nas súas 20 páxinas priman, por suposto, as
ilustracións, as cales van acompañadas de pequenos fragmentos de texto.
O ourizo e a lebre encontrábanse discutindo sobre quen era máis rapido, polo que decidiron retarse o un ao otro, nunha carreira. A lebre moi segura da súa victoria non sabía da astucia do ourizo que lle pediu a outro ourizo que esperará na meta para que a lebre pensase así que había ganado contra todo pronóstico.Como a lebre non creía que fose posible, volveu a hacer o recorrido unhas cantas veces sen resultado, non o podía creer.
O ourizo e a lebre encontrábanse discutindo sobre quen era máis rapido, polo que decidiron retarse o un ao otro, nunha carreira. A lebre moi segura da súa victoria non sabía da astucia do ourizo que lle pediu a outro ourizo que esperará na meta para que a lebre pensase así que había ganado contra todo pronóstico.Como a lebre non creía que fose posible, volveu a hacer o recorrido unhas cantas veces sen resultado, non o podía creer.
Potencialidades educativas. Esta obra permite traballar co
alumnado a importancia de non juzgar e respetar ao resto xa que cada un pode
ser mellor nun ámbito que noutro, pero que a todos se nos da ben algo.Ademáis
das habilidades que se podan traballar, as diferenzas, sobre todo as
discapacidades, estando moito máis presentes as dificultades que teñen estos
rapaces y rapazas á hora de realizar certas actividades: como por exemplo, a
lentitude, entre outras. Tamén a necesidade de atención especializada e de
apoio, tanto de docentes como de eles/as mesmos/as, seus compañeiros e
compañeiras do centro, sobre todo dos máis cercanos e cercanas ao alumno ou
alumna afectado/a que poden encontrarse na sua clase.
Educar en base a este apoio aos que máis
necesitades teñen e axuda precisan é imprescindible para a educación en valores
e o crecemento como persoas. Si se traballa dende os pilares, están máis
concienciados no seu futuro se alguén con estas u outras características
aparece no seu camiño: abre mentes. A diversidade está aquí presente e tamén se
poderá traballar no aula.
Recursos de interese.
Blogs que falan da obra e propoñen
diversas actividades para traballarla no aula.
Etiquetas. Álbum ilustrado, discapacidade, Colectivo Crisol, O ourizo e a lebre e Supermaestras.
Autoría. Supermaestras (Carolina Lloret
González, Marta Pérez Solla, Alejandra Rodríguez Cavallé, Malena Sánchez
Gándara e Laura Vázquez Ramil)
No hay comentarios:
Publicar un comentario