miércoles, 4 de abril de 2018

Catarina, o Oso e Pedro


Pieper, Christiane. Catalina, el Oso y Pedro, ilust. Christiane Pieper, trad. Marc Taeger e Xosé Ballesteros, Pontevedra: Kalandraka, col. Demademora, 2007, [36 pp] (ISBN: 978-84-8464-633-4).

Breve descrición do formato e do contido. Catalina, el Oso y Pedro é un álbum ilustadrado, cadrado con tapas de cartón. A cuberta ten un fondo verde no que vemos a tres personaxes: unha rapaza, un oso e un neno en cadeira de rodas; e na contraportada, predomina tamén a cor verde e só se diferencia unha palmeira desta mesma cor.
O conto está en xénero narrativo e conta a historia dos tres personaxes en terceira persoa, os cales van pasando diferentes situacións ao redor do mundo. Un dos protagonistas, Pedro, que está en cadeira de rodas, é o que menos problemas ten para facer diferentes cousas, cando o Oso o a rapaza precisan da súa axuda, él pode facer as cousas de forma autónoma. O texto do conto está composto por frases curtas de fácil lectura, e contan o que ocorre nas ilustracións de cada páxina.
Neste conto se utiliza o debuxo de tipo lienzo, sen utilizar a cor negra nos bordes de cada debuxo, e predominan os cores cálidos.

Potencialidades educativas. Este conto significa a superación das barreras da discapacidad e da integración, da a entender aos nenos e nenas que por moito que se teña unha discapacidade motórica, no te ten porque limitar para poder vivir certas experiencias da vida y para ter unha total autonomía. Con el poderemos traballar tamén a amizade e a empatía, e o axudar aos demáis. É ideal para que o lean tanto o alumnado sen está discapacidade e para os que a teñan.

Recursos de interese.
Traducións ao castelán, galego, catalán e portugués.
Proxecto sobre contos e discapacidade: “El arte de crear”

Etiquetas. Álbum ilustrado, discapacidade, Christiane Pieper, Catarina, o Oso e Pedro e Supermaestras.

Autoría. Supermaestras (Carolina Lloret González, Marta Pérez Solla, Alejandra Rodríguez Cavallé, Malena Sánchez Gándara e Laura Vázquez Ramil)

No hay comentarios:

Publicar un comentario